KKK

  1. Kuidas saada Kliendikaarti ?

    1.1. Rõõmu Kaubamajas - Kliendikaardi esmasel taotlemisel, peale taotluse kohustuslike väljade täitmist, esitada taotlus koos dokumendiga infoleti töötajale,  tasuda kaardi maksumus 1,60€. Seejärel väljastatakse teile Rõõmu Kaubamaja infoletist koheselt kehtiv personaalne Kliendikaart. Sünnipäevasoodustused hakkavad kehtima Teile peale Kliendikaardi taotluse esitamist 14 päeva pärast.

    1.2. Kõigis teistes Keila Tarbijate Ühistu kauplustes väljastatakse Kliendikaardi  esmasel taotlemisel samast kauplusest alkoholiletist või väiksemas kaupluses kaupluse juhataja poolt  koheseselt kui on täidetud Kliendikaardi taotluse kõik kohustuslikud väljad, taotlus on esitatud koos dokumendiga kaupluse töötajale ja tasutud kaardi maksumus 1,60€. Sünnipäevasoodustused hakkavad kehtima Teile peale Kliendikaardi taotluse esitamist 14 päeva pärast.

  2.  Milleks peab märkima taotlusele oma isikuandmed?

    2.1. Teie isiklikke andmeid palume selleks, et saaksime anda vajalikku ja kasulikku informatsiooni ostuvõimaluste, toimuvate kampaaniate ja Kliendikaardisoodustuste kohta.

  3.  Mida teha kui kaart on kaotatud?

    3.1. Kliendikaart on tähtajatu. Kui Kliendikaart on kaotatud, varastatud või rikutud on kaardikasutaja kohustus sellest teadasaamisel koheselt informeerida Keila Tarbijate Ühistu kliendikaardi haldurit tel: 658 0800 või keilaty@keilaty.ee. Kliendikaardi kaotamise või kahjustamise korral tuleb esitada uus Kliendikaardi taotlus ning teile väljastatakse kirjeldatud korras uus Kliendikaart, mis hakkab toimima uue põhikaardina koheselt kõigi kaardi väljastamistingimuste täitmisel. Eelmine kaart kustutatakse süsteemist.

    3.2. Kui Kliendikaart on kaotatud, varastatud või rikutud on kaardikasutaja kohustus sellest teadasaamisel koheselt informeerida Keila Tarbijate Ühistu kliendikaardi haldurit tel: 658 0800 või keilaty@keilaty.ee. 

  4. Millal hakkavad kehtima sünnipäevasoodustused?

    4.1. Sünnipäevasoodustused hakkavad kehtima peale teie isikuandmete kandmist Kliendikaardi andmebaasi, s.o. 14 päeva pärast peale kaardi taotluse vormistamist. Palun vormistage Kliendikaart aegsasti enne sünnipäeva saabumist!

    4.2. Sünnipäeva soodustuse perioodil kehtib Kliendikaardi omanikule kauba kõige soodsam hind.

    4.3. Soodustused ei kehti allahinnatud toodetele ja kampaaniapakkumistele. Soodustusi ei summeerita.

  5. Millised eelised Kliendikaart annab?

    5.1. Kõik  Keila Tarbijate Ühistu kauplused pakuvad alati Kliendikaardiga kuni -40% soodustusi Rõõmu Kaubamajast ja kuni 30% soodustusi teistest Keila Tarbijate Ühistu lähikauplustest. Kliendikaardi kasutajad saavad osaleda just neile suunatud tarbijamängudes, loosides ja muudes soodustustes meie kauplustes. Kliendikaardiga saab soodustusi meie koostööpartneritelt, kelle soodustuste loend on ära toodud Kliendikaardi kirjelduses.

    5.2. Kliendikaart annab 5 päeva enne, sünnipäeval ja 5 päeva peale sünnipäeva -10% soodustusi Keila Tarbijate Ühistu kauplustes pakutavatelt kaupadelt, mille loend on kajastatud käesolevates Kliendikaardi tingimustes.

  6. Puldikassa (Ostupuldi) kasutamine

    6.1. Kliendikaart võimaldab kasutada Ostupulti kaupade kiiremaks ja kontaktivabaks ostlemiseks.

    6.2. Ostupulti saab kasutama hakata pärast andmete sisestamist Kliendikaardi andmetebaasi s.o. hiljemalt 14 päeva pärast. 

  7. Kus kohast leian Kliendikaardi kirjelduse ja Kliendikaardi tingimused?

    Kliendikaardi tingimused leiate  Keila Tarbijate Ühistu kodulehelt www.keilaty.ee   või helistades kliendikaardi haldurile tööpäevadel 8-16.30, telefonil  6580 800.