Rõõmu Kaubamaja

Haapsalu maantee 57b, Keila, Harju maakond, Eesti
E-P: 09:00-22:00

 

 

 

Lisateenused

  • Pangaautomaat
  • Taaraautomaat 9-22
  • Apteek E-R 9-19, L 9-17, P 9-16
  • Lillepood 9-20
  • Kingaproff E-R 10-20, L 10-18, P suletud
  • Eesti Loto
  • Omniva pakiautomaat

Sooduspakkumised - meie kauplustest leiad veel vähemalt 700 nimetust sooduskaupa!

 

 

 

Mida saab Rõõmu Kaubamajast?

     Kaubamajas on müügil: 

  • Valmisriideid
  • Jalatsid
  • Spordi- ja vabaajakaubad
  • Beebi- ja lastekaubad
  • Mänguasjad
  • Ehted
  • Parfümeeria- ja ihuhooldustooted
  • Kodusisustuskaubad
  • Nõud
  • Kultuurikaubad
  • Kodutehnika
  • Valgustid
  • Audio-videokaubad
  • Raamatud

Lisateenused:

  • Autotarvikute kauplus,
  • Hambaarst,
  • Võtmete valmistamine – ja kingsepp,
  • Apteek,
  • Lillede müük.
  • Rõõmu Kaubamaja infoletis on Piletilevi ja Eesti Loto müügikoht.

 

 

Garantii ja pretensiooni esitamine

Pretensiooni esitamise õigus kehtib 2 aastat

Tarbijal on õigus pöörduda kauba puuduse ilmnemisel kaupleja poole kahe aasta jooksul pärast ostu sooritamist. Kui selgub, et kaubal on tootmisdefekt, tuleb asi kauplejal parandada või asendada. Kui parandamine ebaõnnestub ja asendamine pole võimalik on tarbijal õigus lepingust taganeda ehk toode tagastada ja saada raha tagasi.

Pretensioonis peaks olema märgitud:

  • tarbija nimi ja kontaktandmed
  • kaebuse esitamise kuupäev
  • kauba või teenuse puudus
  • kauplejale esitatav nõue ehk millist lehendit tarbija ootab.

​Lisada tuleks ka ostu tõendav dokumendi koopia, milleks võib olla tšekk, arve, pangaväljavõte või mõni muu dokument, millest nähtub tehingu sooritamise aeg ning pooled. Kirjalikule kaebusele peab vastama 15 päeva jooksul.

Esimesel 6 kuul tuleb puuduse tõendamise eest tasuda kauplejal

Seaduse järgi peetakse esimesel kuuel kuul tekkinud puudust tootmisdefektiks. Kui kaupleja ei ole sellega nõus, peab ta tõendama vastupidist ning seda ka tarbijale selgitama. Tõendamise kulud esimesel kuuel kuul kannab kaupleja. Hiljem tuleb tõendamiskulud kanda süüdlasel ehk tootmisdefekti puhul kauplejal, valest kasutamisest tingitud puuduste korral tarbijal.

Pretensiooni esitamise õigus ja garantii on erinevad mõisted

Eelpool kirjeldatud pretensiooni esitamise õigust aetakse sageli segamini garantiiga.

Pretensiooni esitamise õigus ja garantii on aga täiesti erinevad mõisted. Pretensiooni esitamise õigus tuleneb seadusest ja see kaitseb tarbijat igal juhul. Garantiid pakuvad tootjad ja kauplejad vabatahtlikult. Täpsemat infot selle kohta, mis vahe on garantiil ning pretensiooni esitamise õigusel, saab tarbijakaitseameti veebilehelt: www.tarbijakaitseamet.ee/index.php?id=15230

Kui kaubal on garantii, siis peab ostjat sellest teavitama ning tutvustama ka garantii tingimusi, ostja soovil peab garantiitingimused talle kirjalikult kaasa andma.

Tarbijal on õigus vaidluste lahendamiseks pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole - aadress: Rahukohtu 2, Tallinn 10130; tel:3201920; e-post:avaldus@komisjon.ee; täiendav info tarbijavaidluste komisjoni kohta: www.komisjon.ee.

 

Rõõmu Kaubamaja Kinkekaardid

Hinnasiltide tähendused

Kingitused on alati meeldivad. Veelgi parem kui on võimalus valida oma soovide järgi.
Rõõmu Kaubamaja kinkekaardiga annate võimaluse kingisaajale kinkekaardil näidatud summa ulatuses valida kingitus Rõõmu Kaubamajast.

Kui kingi saaja poolt valitud kingituse maksumus on väiksem kinkekaardi väärtusest, siis vahetusraha ei tagastata.
Kui kinkekaardi maksumus ületab väärtuse, saab puuduva osa juurde tasuda.

Kinkekaartide väärtused on: 
10€, 20€, 30€, 50€ ja 100€

 

Rõõmu Kaubamajas on igapäev üle tuhande soodustuse! Selleks, et leida soodustused kergemini üles, saad siin tutvuda meie hinnasiltide tähendustega: 

 

 

 

Rõõmu Kaubamaja Klienditeenindaja

 

Vabad töökohad

Lisainfo: +372 56297890 personal@keilaty.ee