• Soodsad hinnad, hea teenindus..
    Alati Sinu kodu lähedal...

  • Igakuised soodustooted...

Korduma kippuvad küsimused.

 1.)    Kuidas saada Kliendikaarti ?

1.1. Rõõmu Kaubamajas - Kliendikaardi esmasel taotlemisel, peale taotluse kohustuslike väljade täitmist, esitada taotlus koos dokumendiga infoleti töötajale,  tasuda kaardi maksumus 1,60€  . Seejärel väljastatakse teile Rõõmu Kaubamaja infoletist koheselt kehtiv personaalne Kliendikaart. Sünnipäevasoodustused hakkavad kehtima Teile peale Kliendikaardi taotluse esitamist 7 päeva pärast.

1.2. Kõigis teistes Keila Tarbijate Ühistu kauplustes väljastatakse Kliendikaardi  esmasel taotlemisel samast kauplusest alkoholiletist või väiksemas kaupluses kaupluse juhataja poolt  koheseselt , kui on täidetud Kliendikaardi taotluse kõik kohustuslikud väljad, taotlus on esitatud koos dokumendiga kaupluse töötajale ja tasutud kaardi maksumus 1,60€   . Sünnipäevasoodustused hakkavad kehtima Teile peale Kliendikaardi taotluse esitamist 7 päeva pärast.

1.3.  Rõõmu Kaubamajas - Kliendikaardi pereliikmekaardi esmasel taotlemisel, peale taotluse kohustuslike väljade täitmist, esitada taotlus koos dokumendiga infoleti töötajale,  tasuda kaardi maksumus 1,60€  . Seejärel väljastatakse teile Rõõmu Kaubamaja infoletist 14 päeva pärast  kehtiv personaalne pereliikmekaart. Sünnipäevasoodustused hakkavad kehtima Teile kohe peale pereliikmekaardi kättesaamist.

1.4. Kõigis teistes Keila Tarbijate Ühistu kauplustes väljastatakse Kliendikaardi  pereliikmekaardi esmasel taotlemisel samast kauplusest alkoholiletist või väiksemas kaupluses kaupluse juhataja poolt  14 päeva pärast personaalne pereliikmekaart , kui on täidetud Kliendikaardi taotluse kõik kohustuslikud väljad, taotlus on esitatud koos dokumendiga kaupluse töötajale ja tasutud kaardi maksumus 1,60€.

      Sünnipäevasoodustused hakkavad kehtima Teile kohe peale pereliikmekaardi kättesaamist.

 

2.)     Milleks peab märkima taotlusele oma isikuandmed?

Teie isiklikke andmeid palume selleks, et saaksime anda vajalikku ja kasulikku informatsiooni ostuvõimaluste, toimuvate kampaaniate ja Kliendikaardisoodustuste kohta.

 

3.      Mida teha, kui kaart on kaotatud?

3.1. Kliendikaart on tähtajatu. Kui Kliendikaart on kaotatud, varastatud või rikutud on kaardikasutaja kohustus sellest teadasaamisel koheselt informeerida Keila Tarbijate Ühistu kliendikaardi haldurit tel: 658 0800 või keilaty@keilaty.ee. Kliendikaardi kaotamise või kahjustamise korral tuleb esitada uus Kliendikaardi taotlus ning teile väljastatakse kirjeldatud korras uus Kliendikaart, mis hakkab toimima uue põhikaardina koheselt kõigi kaardi väljastamistingimuste täitmisel. Eelmine kaart kustutatakse süsteemist.

 

3.2. Kui Kliendikaardi pereliikmekaart on kaotatud, varastatud või rikutud on kaardikasutaja kohustus sellest teadasaamisel koheselt informeerida Keila Tarbijate Ühistu kliendikaardi haldurit tel: 658 0800 või keilaty@keilaty.ee. Kliendikaardi pereliikmekaardi kaotamise või kahjustamise korral tuleb esitada uus pereliikmekaardi  taotlus ning teile väljastatakse kirjeldatud korras uus pereliikmekaart , mille saate kätte 14 päeva pärast samast kauplusest, kus on taotlus esitatud. Eelmine kaart kustutatakse süsteemist.

 

4.      Millal hakkavad kehtima sünnipäevasoodustused?

Sünnipäevasoodustused hakkavad kehtima peale teie isikuandmete kandmist Kliendikaardi andmebaasi, s.o.   7 päeva pärast peale kaardi taotluse vormistamist. Perekliikmekaardi sünnipäevasoodused hakkavad kehtima koheseselt peale kaardi kättesaamist. Palun vormistage Kliendikaart aegsasti enne sünnipäeva saabumist!

Sünnipäeva soodustuse perioodil kehtib Kliendikaardi omanikule kauba kõige soodsam hind.

Soodustused ei kehti allahinnatud toodetele ja kampaaniapakkumistele. Soodustusi ei summeerita.

 

5.      Millised eelised Kliendikaart annab?

Kõik  Keila Tarbijate Ühistu kauplused pakuvad alati Kliendikaardi või selle juurde kuuluva perekaardiga kuni -40% soodustusi Rõõmu Kaubamajast ja kuni 30% soodustusi teistest Keila Tarbijate Ühistu lähikauplustest. Kliendikaardi kasutajad saavad osaleda just neile suunatud tarbijamängudes, loosides ja muudes soodustustes meie kauplustes. Kliendikaardiga saab soodustusi meie koostöö- partneritelt, kelle soodustuste loend on ära toodud Kliendikaardi kirjelduses.

Kliendikaart annab 5 päeva enne, sünnipäeval ja 5 päeva peale sünnipäeva -10% soodustusi Keila Tarbijate Ühistu kauplustes pakutavatelt kaupadelt, mille loend on kajastatud käesolevates Kliendikaardi tingimustes

 

6.      Kuidas saan vaadata oma kogutud punktide summat?

Oma kogutud punktide summat saate vaadata Keila Tarbijate Ühistu kodulehelt www.keilaty.ee

 

7.      Kus kohast leian Kliendikaardi kirjelduse ja Kliendikaardi tingimused?

Kliendikaardi tingimused leiate  Keila Tarbijate Ühistu kodulehelt www.keilaty.ee ,  või helistades kliendikaardi haldurile tööpäevadel 8-16.30 telefonil  6580 800 .